Raoul Esseboom te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 07 okt 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Woensdag 7 oktober om 18.00 uur is FC Volendam voetballer Raoul Esseboom te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Raoul Esseboom(22) begon in zijn jeugd met voetballen bij VV Young Boys en stapte vervolgens over naar Jong PSV. Daar kwam hij relatief weinig in actie en besloot daarom over te stappen naar FC Volendam. Nadat hij eerst een jaar bij de belofte voetbalde, stroomde hij later door naar het eerste elftal.
Zijn debuut was op 20 oktober 2013 tegen Jong FC Twente die wedstrijd won FC Volendam met 4-2. Vijf minuten vóór tijd viel Esseboom in voor Tom Overtoom. Vorig seizoen raakte Esseboom geblesseerd in de sneeuw wedstrijd tegen Sparta, hij moest toen langdurig aan de kant blijven vanwege verrekte binnenbanden aan de knie. Hij is nu herstellende van een enkel blessure.

Om 18.30uur bellen met…Robert Molenaar

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe