Reis mee met de B1 naar Bayern München voor slechts € 175,-

• donderdag, 04 mrt 2010

In het weekend van vrijdag 12 (vertrek in de nacht van donderdag op vrijdag om ca. 01.00 uur vanuit Volendam) tot zondag 14 maart a.s. gaat FC Volendam B1 een weekend naar München voor het spelen van een vriendschappelijke wedstrijd tegen hun leeftijdgenoten van FC Bayern München. Verder staan een rondleiding door de Allianz Arena (vrijdagmiddag) en het bezoeken van de competitiewedstrijd FC Bayern München – SC Freiburg (zaterdag 18.30 uur) op het programma. Een uur na de wedstrijd vertrekt de bus weer huiswaarts, zodat de terugkeer in Volendam zondagmorgen omstreeks 09.00 uur is gepland. Voor deze unieke voetbaltrip is nog een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. De kosten (incl. busreis, overnachting (volpension), rondleiding door het stadion én het duurste toegangskaartje voor de wedstrijd van FC Bayern met al zijn internationale sterren) bedragen slechts € 175,00.
Aangezien het kort dag is, is haast geboden. Aanmelding is mogelijk bij Gerard Veeken (teamleider B1), tel. 06-20804375 of via e-mail ghmveeken@quicknet.nl

Om de eigen bijdrage van onze jeugdspelers zo laag mogelijk te kunnen houden, wordt van alles ondernomen om aanvullende financiële middelen te verwerven. Eén van die acties is de verkoop per opbod van een vijftal originele wedstrijdshirts van FC Bayern München. De koper mag zelf bepalen van welke FC Bayern-ster hij/zij een shirt wil hebben. Het shirt wordt niet alleen voorzien van bedrukking (naam speler), maar ook van de handtekening van de gekozen speler. De startprijs is bepaald op € 100,00. Aflevering van de shirts vindt plaats na terugkeer uit München. U kunt uw bod, met daarbij tevens opgave van de gewenste speler, tot en met 9 maart a.s. uitbrengen via info@fcvolendam.org