Robbin Ruiter te gast bij LOVE Sport Extra

• dinsdag, 16 aug 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Luister a.s. woensdag 24 augustus om 18.00 uur naar de 1e aflevering van het nieuwe seizoen L.O.V.E Sport “Extra” met als gast FC Volendam keeper Robbin Ruiter!!!

Robbin Ruiter is de 1e gast in het nieuwe seizoen van L.O.V.E. Sport “Extra”. Na zijn jeugdopleiding te hebben genoten bij RKAV en later bij de FC Volendam debuteerde Ruiter, als invaller voor Theo Zwarthoed, in de hoofdmacht van FC Volendam op 20 november 2009 in de wedstrijd tegen Helmond Sport die met 2-1 werd verloren. Ruiter werd in die wedstrijd verkozen tot man van de wedstrijd aan FC Volendam kant, door met een aantal uitstekende reddingen FC Volendam te behoeden voor een grotere nederlaag. De 24 jarige getalenteerde doelman heeft nog een doorlopend contract tot 2014 en lijkt één van de vaste waarde te zijn in het elftal van trainer Gert Kruys.

Om 18.30 uur bellen met…Ton Ojers