Robert Molenaar te gast bij LOVE Sport Extra

• zondag, 18 dec 2011

a.s. woensdag 21 december om 18.00uur is ex FC Volendam voetballer Robert Molenaar te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Robert Molenaar (42) voetbalde bij FC Volendam, Leeds United, Bradford city en RBC Roosendaal. In januari 1997 verhuisde Molenaar van Volendam naar Leeds voor maar liefst 1 miljoen Britse ponden, wat nu staat voor 1,3 miljoen euro. Aan het einde van het seizoen ’96-’97 werd hij vaste basis speler in de verdediging bij Leeds United.
“The Terminator” zoals hij genoemd werd in Leeds, vanwege zijn lengte en forse lichaam werd ondanks zijn basis plaats, niet meer opgesteld en Molenaar werd alleen maar ingezet in de 2e helft. In het seizoen 1998-1999 werd hij verkozen boven David Wetherall en werd hij weer ingezet als eerste keus verdediger. Echter veranderde dit door een opstootje met Nicolas Anelka die op dat moment speelde voor Arsenal. Daarna werd hij geplaagd door een blessure van zijn gewrichtsband. Hij herstelde weer in 2000, maar maakte geen indruk meer en werd mede daardoor in de zomer van 2001 verkocht aan Bradford City. Hier moest hij helpen om bij zijn nieuwe club degradatie te voorkomen. Hij bleef daar tot 2003. Zijn contract werd niet verlengd en RBC Roosendaal nam hem over. Momenteel is Robert Molenaar trainer bij AZ , en traint hij de jongens onder 19 bij de club uit Alkmaar.

Om 18.30uur bellen met…Ton Ojers

Presentatie: Jack Mühren en Bert van de Poppe

Óók L.O.V.E. Sport “Extra” heeft winterstop en komt 11 januari weer terug met als eerste gast in het nieuwe jaar FC Volendam trainer Gert Kruys!!!

PRETTIGE FEESTDAGEN en een gezond, gelukkig en sportief 2012!!!!!!!!!!

www.rtvlove.nl
Ether: 106.6 FM