Samenwerking FC Volendam en Number1 Voetbalreizen; Mike Tol versterkt commercieel team

• dinsdag, 14 jul 2020

Met ingang van deze week wordt het commerciële team van FC Volendam uitgebreid met een goede bekende van de club. Mike Tol, met zijn bedrijf Number1 Voetbalreizen reeds verbonden aan FC Volendam, zet op tijdelijke basis zijn kennis en ervaring in voor Het Nieuwe Oranje.

Mike wordt in eerste instantie verantwoordelijk voor het structureel opzetten van samenwerkingen met hotels en vakantieparken in de omgeving ter bevordering van het benutten van de stadioncapaciteit. Hierbij komt zijn expertise op het gebied van het aanbieden van een compleet ontzorgde voetbalreis perfect van pas. Ook houdt Mike zich bezig met de totstandkoming van het businessclubprogramma voor het aankomende seizoen.

Kans open doel

Mike klopte zelf bij FC Volendam aan nadat zijn reguliere werkzaamheden voor Number1 Voetbalreizen nagenoeg stil kwamen te liggen door de coronasituatie. Omdat stilzitten niet aan hem is besteed en FC Volendam vanaf 1 augustus afscheid moet nemen van accountmanager Jack Tuijp, zag Mike een kans voor open doel.

FC Volendam maakt graag gebruik van de aangeboden kennis en ervaring. Afgesproken is dat zodra de markt voor voetbalreizen weer aantrekt, beide partijen weer terug kunnen naar de situatie zoals deze voor de coronasituatie was.

FC Volendam dankt Mike op voorhand voor zijn bereidheid en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.