SC Overbos en Kolping Boys winnen DEEN Cup kwalificatie

• maandag, 28 nov 2011

Op zondag 27 november organiseerde FC Volendam het Deen Cup Kwalificatietoernooi. Er deden maar liefst 16 teams mee, waarvan er twee kans maakten op een plekje in de officiële Deen Cup. Het kwalificatietoernooi begon om 9:00 uur. De 16 teams waren in vier poules verdeeld, en uit elke poule kwam een winnaar na drie gespeelde wedstrijden. Kolping Boys, sc Overbos, Hollandia T en FC Medemblik kwamen in de finale. Medemblik was overigens de beste ploeg van alle poule-wedstrijden! De eerste finale ging tussen Hollandia T en Kolping Boys. De uitslag werd 0-0 en de uiteindelijke winnaar moest beslist worden door penalty’s. Kolping Boys werd de gelukkige winnaar. De tweede finale ging tussen FC Medemblik en sc Overbos. Ook deze wedstrijd moest beslist worden door penalty’s. Overbos nam de penalty’s zeer beheerst, en won daarom ook. Met beide teams wordt spoedig contact gezocht om de wedstrijd voor de officiële Deen Cup te spelen, voorafgaand aan een thuiswedstrijd van FC Volendam. FC Volendam bedankt scheidsrechters Dick Jonk en Mitchel Michaelis (van de FC Volendam A1) voor hun bijdrage.

NIEUW! De DEEN Cup Hyves pagina! De hyves pagina met al het nieuws en foto's rondom dit geweldige toernooi. Ga snel naar www.deencupfcvolendam.hyves.nl om 'vriend'te worden!

{foto1}Kolping Boys

{foto2}SC Overbos