Slaap jij vrijdag 11 april op de middenstip van FC Volendam?

• woensdag, 26 mrt 2014

Slapen op de middenstip, midden in het stadion van FC Volendam. Het lijkt wel een droom, maar voor 24 kinderen wordt het vrijdag 11 april werkelijkheid.

Samen met FC Volendam organiseert Rabobank Waterland en Omstreken een wedstrijd waarbij jij kans maakt op een wel heel bijzonder prijs. Samen met een vriendje of vriendinnetje en een van je ouders mag je 11 april komen kijken naar de wedstrijd FC Volendam- Jong Ajax. Na de wedstrijd schiet je in jouw pyjama en kruip je met z’n drieën in een tentje, die midden op de grasmat van het voetbalstadion staat. In de ochtend word je op een bijzondere manier gewekt, waarna je gaat ontbijten, samen met de spelers van het eerste team van FC Volendam. Eet samen met Henny Schilder, Damien Menzo, Tom Overtoom of met een van de andere spelers van FC Volendam een broodje. Na het ontbijt krijg je nog een clinic van diezelfde voetballers en sluiten we af met een fotosessie.

De actie
Ben jij tussen de 8 en 10 jaar oud, heb je een rekening bij Rabobank Waterland en Omstreken? Stuur dan snel een foto op waarop jij in actie te zien bent met een voetbal. Je kunt je foto vóór 4 april mailen naar communicatie@waterland.rabobank.nl. Op vrijdag 4 april om 16.00 uur maken Jan Smit en Frook the Fox 12 winnaars bekend op www.rabobank.nl/waterland en op www.kidsclubfcvolendam.nl.

Heb je nog geen rekening bij de Rabobank Waterland en Omstreken?? Ga dan snel naar de Rabobank en open een rekening.. Je kunt dan alsnog meedoen met de actie. Wil je meer informatie over deze wedstrijd? Neem dan contact op met de afdeling Marketing en Communicatie van Rabobank Waterland en Omstreken via communicatie@waterland.rabobank.nl