Sluit je aan bij de Aanvoerders!

• vrijdag, 07 mrt 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Sportiviteit en respect voor elkaar. Dat zijn essentiële aspecten van voetbal. Want voetbal brengt mensen samen. Verschillende mensen. Van verschillende clubs. Op het veld, langs de lijn en in de kantine. Om samen te genieten van een mooie wedstrijd. Met je team én met je tegenstander. In de beste opstelling en met de juiste instelling. Want strijd is nodig en passie is mooi. Maar de essentie van sport is samenspelen. Dat is de kracht van onze sport. Dat is onze sport. Dat is onze band.

In het spelweekend van 7, 8 en 9 wordt hier extra aandacht aan besteed. De Aanvoerders van alle clubs doen mee. De Aanvoerders is een initiatief van Ruud Gullit, Aron Winter, Ben Wijnstekers en Arthur Numan. Ook op 5 maart, de interland Nederland – Frankrijk, is er aandacht voor de Aanvoerders, met een centrale rol van de aanvoerder der aanvoerders Robin van Persie.

Ruim 7.000 voetballiefhebbers hebben zich ondertussen bij de Aanvoerders aangesloten.

Doe je ook mee? Ga dan naar www.deaanvoerders.nl

{foto1}
Ik ben een Aanvoerder. Jij ook?