Speelschema DEEN Cup bekend

• zaterdag, 08 okt 2011

Voor het achtste seizoen op rij is dit seizoen de Deen Cup van start gegaan. Het toernooi voor E-pupillen wordt telkens voorafgaand aan een thuiswedstrijd van FC Volendam gespeeld in het Kras Stadion. Uit elke plaats waar een Deen-filiaal is gevestigd, wordt de E1 van een amateurclub uitgenodigd. Wie wint, gaat door in het toernooi en komt dus later in het seizoen terug. Het toernooi volgt een knock-out systeem, aan het einde van het seizoen vindt de finale plaats.

De afgelopen dagen hebben alle clubs via e-mail een uitnodiging ontvangen. Op zondag 27 november vinden nog twee kwalificatietoernooien plaats. De winnaars van beide kwalificatietoernooien doen mee aan het hoofdtoernooi en zij spelen tegen elkaar op zondag 22 januari 2012.

{foto1}