Spelerspresentatie & BBQ bij geslaagd business kick-offevent

• woensdag, 01 sep 2021

Op 31 augustus was de aftrap van het business kick-offevent, speciaal georganiseerd voor leden van de businessclub. Na een fantastisch samenspel van een spelerpresentatie en een hapje en drankje gingen de partners tevreden naar huis.

Holland House of Hospitality uit Rotterdam zorgde voor een uitstekende voorbereiding. Een van de hoeken van het Kras Stadion werd bezet door prachtig opgemaakte statafels, stoelen, buffet en een bar. Het opgediende eten kon rekenen op veel lof bij de aanwezige gasten.

Programma

Accountmanager Martijn Stroet was de gastheer van de avond. Met zijn enthousiaste opening bracht hij een fijne sfeer. Stroet stelde per positie de spelers voor, waarbij Barry Lauwers, Kevin Visser, Damon Mirani, Denso Kasius, Calvin Twigt, Martijn Kaars en Robert Mühren hun zegje mochten doen over hun persoonlijke ontwikkeling en ambities bij de club.

Nadat de spelers waren voorgesteld mocht Wim Jonk een korte presentatie aan de leden geven. Met een pakkend verhaal nam hij de businessclubleden mee in de sportieve ontwikkelingen bij FC Volendam en de ambities voor het huidige seizoen.

Het commercieteam verraste het publiek met een uniek idee: vanaf komend seizoen kan de wedstrijd op het veld vanaf de zijlijn worden bezocht. Een paar meter naast de dugout van FC Volendam is de dughout gecreëerd. Deze dugout van hout kan gehuurd worden voor een wedstrijd. Dichterbij de spelers kom je niet. Nieuwsgierige businessclubleden tekenden gelijk in op diverse wedstrijden. Er zijn nog vrije wedstrijden. Neem hiervoor contact op met het commerciële team via mike.tol@fcvolendam.org.

BBQ

In de tussentijd werden de gerechten bereid zodat na de presentatie het buffet kon worden geopend. Het buffet bestond uit overheerlijke stukken vlees, vis, groentes, salades en vers brood. Naast het buffet konden de businessclubleden ook onbeperkt drankjes halen aan de bar. Ook hierbij was de keuze reuze.

Richting het einde van de avond had Wim Jonk en bestuurslid Hans Bond nog een verrassing in petto. De businessclubleden werden als eerste op de hoogte gesteld van de afgeronde transfer van Micky van de Ven naar VFL Wolfsburg. Het was de kers op de taart van een geslaagd businessclubevenement. Op naar de volgende!