Seizoenkaart nu te bestellen; verlengers ontvangen gratis thuisshirt

• maandag, 10 mei 2021

Onlangs presenteerde FC Volendam met trots het thuistenue voor het seizoen 2021-2022. Dit prachtige shirt, ontworpen in samenwerking met Robey Sportswear, kon rekenen op veel positieve reacties van de fans. Omdat fans dit seizoen nauwelijks hebben kunnen profiteren van hun seizoenkaart, wil FC Volendam supporters tegemoetkomen. Verleng jij je seizoenkaart, dan ontvang je gratis het nieuwe thuisshirt in een maat naar keuze. Een andere mogelijkheid is om de club volledig te steunen of een korting op de seizoenkaart. Het is nu mogelijk om online via jouw 'Mijn FC Volendam-account' te verlengen. De actie is verlengd tot 1 juli. Ook is het mogelijk om als nieuwe fan een seizoenkaart te bestellen.

De verlengopties

Optie 1: Je ontvangt het FC Volendam thuisshirt 2021-2022 gratis in een maat naar keuze (t.w.v. € 69,95), inclusief tien consumptiemunten. Het shirt is beschikbaar in de maten: 92, 104, 116, 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL.
Optie 2: Je ontvangt 25% korting op jouw seizoenkaart voor het seizoen 2021-2022.
Optie 3: Ik support de club volledig en verleng mijn seizoenkaart zonder gebruik te maken van bovenstaande opties.
* Bovenstaande opties zijn een tegemoetkoming voor het afgelopen seizoen. Voor nieuwe seizoenkaarthouders geldt bovenstaand aanbod niet. De actie is verlengd tot 1 juli.

Bestellen via Mijn FC Volendam-account

Zoals hierboven vermeld wordt het in de week van 10 mei mogelijk je seizoenkaart te verlengen of te bestellen. Hierover ontvang je een e-mail. Met jouw persoonlijke 'Mijn FC Volendam-account' is het mogelijk om eenvoudig en snel je seizoenkaart voor aankomend seizoen te bestellen. Voor huidige seizoenkaarthouders is het aan te raden je gegevens te checken. Mijn FC Volendam’ maakt het eenvoudig om je persoonlijke gegevens te beheren, je bestellingen in te zien of te zien welke seizoenkaart er op jouw naam staat. Volg onderstaand stappenplan om je seizoenkaart te bestellen.

• 1 Ga naar: https://shop.cmtickets.com/fc-volendam/
• 2. Log in op jouw 'Mijn FC Volendam-account'. Ben je nieuw? Maak dan een account aan.
• 3. Je bestelling met je huidige stoel staat al klaar en je kunt deze meteen gaan afronden.
• 4. In het eerste scherm kies je verlengoptie 1, 2 of 3.
• 5. Klik rechtsonder op de button 'Verder' om verder te gaan.
• 6. Vervolgens kom je in een scherm waar je jouw gegevens nog een laatste keer kunt controleren.
• 7. Klik rechtsonder op de button 'Verder' om verder te gaan.
• 8. Vervolgens kom je in een scherm waarin je jouw volledige bestelling kunt controleren.
• 9. Vink onderaan de vakjes aan om akkoord te gaan met het privacybeleid en de algemene voorwaarden van Ticketpoint.
• 10. Klik rechtsonder op de button 'Naar betalen' om je bestelling af te ronden en te betalen.

Lukt het niet om in te loggen? Of heb je andere vragen over je ‘Mijn FC Volendam-account? Neem dan contact op met Ticketpoint via klantenservice@ticketpoint.nl, de website of door te bellen naar 0900-9000 801.