Sponsor Bingo Loterij en ELF Voetbal slaan handen ineen

• maandag, 26 apr 2010

Twee partners van de Jupiler League slaan in de komende maanden de handen ineen voor een wel heel bijzondere actie. Alle fans en supporters van FC Volendam, maar ook van alle andere clubs uit de Jupiler League, zullen worden benaderd om op wel heel voordelige wijze abonnee te worden op ELF Voetbal. De actie zal vanaf aankomende dinsdag gaan starten en duurt enkele weken.

Naast een speciale WK-korting van 25% spelen nieuwe abonnees ook nog eens een maand lang gratis mee in de Sponsor Bingo Loterij. En dat betekent een maand lang elke week kans op € 100.000, € 50.000, auto’s, vette reischeques en 30.000 andere prijzen zoals LCD TV’s en laptops. Na deze gratis maand kunnen nieuwe abonnees automatisch mee blijven spelen voor hun favoriete betaald voetbalclub. Vanaf dat moment wordt er geld verdiend voor FC Volendam en maak je iedere week kans op geweldige prijzen.

Al vele jaren beschouwen tienduizenden voetballiefhebbers ELF Voetbal als hun favoriete voetbalmaandblad. Iedere maand weer houdt ELF Voetbal hen op de hoogte van de prestaties en de achtergronden van de spelers van alle clubs uit de Eredivisie en de Jupiler League.
Van deze laatste competitie, ook wel de “leukste competitie van Nederland” genoemd is ELF Voetbal de mediapartner.

Sinds vorig jaar heeft ELF Voetbal ook de positie van VI overgenomen in de ESM (European Sports Media), de organisatie van de meest prestigieuze voetbalbladen van Europa. In samenwerking met top-voetbaltijdschriften als Kicker, Don Balon, Á Bola en het Turkse Fanatik verzorgt ELF Voetbal maandelijks een aantal interviews met en artikelen over de beste spelers en clubs van de wereld.

Al deze zaken bij elkaar maken van ELF Voetbal één van de meest complete en trendy voetbalmaandbladen van Europa.