Sponsors bijgepraat over FC Volendam

• woensdag, 02 nov 2011

De businessclub ‘Het Andere Oranje’ hield dinsdagavond haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Een grote delegatie sponsors was aanwezig. Het bestuur van de businessclub was aanwezig en bracht verslag uit over het afgelopen jaar. Verder werden de sponsors op de hoogte gebracht over de situatie van FC Volendam.

Voorzitter van de businessclub Alfred de Jong (foto) heette de bezoekers welkom. Allereerst werden de door de businessclub georganiseerde activiteiten besproken. Zo werden de aanwezigen herinnerd aan de activiteiten van 2010/2011 met o.a. de golfdag, het bezoek aan de uitwedstrijden tegen Sparta en FC Zwolle, de gala-avond, de bowlingavond en de reis naar Valencia. Bestuursleden van de businessclub Klaas de Boer en Nico Tol (Mick) werden herkozen. Vervolgens bracht vice-voorzitter Henk Schoorl de aanwezigen op de hoogte van de (financiële) status van FC Volendam. De aanwezigen werd een update gegeven van de nieuwbouw van de hoeken.

Eventmanager Wil Spanjer gaf de businessclubleden een presentatie over wat FC Volendam allemaal doet op maatschappelijk gebied. Gesproken werd over de samenwerking met o.a. het Waterlandziekenhuis, Only Friends en de vele activiteiten van de kidsclub. Ook de op te richten stichting 'Ook Oranje' kwam voorbij.

Na de pauze gaf Volendam Glasaal BV een informatieve lezing over de reproductie van glasaal. Het palingreproductiecentrum staat aan de Morseweg in Volendam. Samen met ondernemers uit Leiden wordt een plan ontwikkeld om palinglarven te kweken in Volendam, gezien de dreigende leegstand van de zeeën.

{foto1}