StadMedia en FC Volendam professionaliseren LED-boardingreclame

• donderdag, 26 aug 2021
  • Leestijd: 1 minuut

Voor aankomend seizoen is er een nieuwe sponsor in de boeken gekomen van FC Volendam. StadMedia heeft banden met diverse voetbalclubs en verzorgt vanaf dit seizoen de animaties op de LED-boarding in het Kras Stadion.

He bedrijf uit Alkmaar verzorgt sinds 2013 digitale platformen bij veel Eredivisieclubs. Aan het rijtje clubs dat actief is op het hoogste niveau kan nu dus ook FC Volendam worden toegevoegd.

In het Kras Stadion wordt de LED-boarding voorzien van wisselende boodschappen. Daarmee zijn partijen zichtbaar op landelijke tv, clubmedia en andere kanalen, waarmee de uiting een groot bereik genereert.

Professionaliteit stijgt

Accountmanager Martijn Stroet is blij met de samenwerking. “Dit is een volgende stap in de professionalisering van de club. We willen naar de Eredivisie en stap voor stap werken we op alle gebieden toe naar dit niveau. Wij kunnen met deze samenwerking partijen een nog betere zichtbaarheid bieden. Daarnaast is dit ook voor StadMedia een mooie samenwerking. Zij kunnen een ambitieuze BVO toevoegen aan hun indrukwekkende klantenkring.”