Stam Campers beloont fans FC Volendam met speciale korting op camperhuur

• donderdag, 08 apr 2021

Nu geadviseerd wordt om vakantie in eigen land te vieren, is het huren van camper de ideale manier om te ontspannen. Stam Campers wilt graag iets betekenen voor de fans van FC Volendam, die naast het voetbal maar weinig te genieten hadden de afgelopen periode. “Speciaal voor de supporters van FC Volendam hebben wij een unieke korting”, zegt Jan Stam, eigenaar van Stam Campers.

Veel Volendammers hebben inmiddels de weg gevonden naar Stam Campers. De eerste kennismaking tussen het bedrijf en Volendam was toen familie Kras een camper huurde bij Stam Campers. “Geleidelijk aan kwamen steeds meer Volendammers bij ons uit voor het huren van een camper”, vervolgt Jan. “Sponsoring bij FC Volendam was toen de logische vervolgstap. En dat is er zo’n drie jaar geleden van gekomen. Het lukte ons niet altijd om aanwezig te zijn bij wedstrijden, omdat de vrijdag voor ons vaak het drukste moment van de week is. Maar als we een gaatje hadden, voelden we ons hier helemaal thuis.”

Huurvloot

Stam Campers onderscheidt zich door een grote hoeveelheid campers. De huurvloot bestaat elk jaar uit zo’n veertig campers uit het meest recente bouwjaar. “Geen enkele verhuurder van campers biedt campers zo compleet aan als wij doen. Ze zijn splinternieuw en zijn van alle gemakken voorzien.”

Ook voor de aankoop van een camper is Stam Campers een geschikte partner. “Na de verhuurperiode van nog geen half jaar, gaan de campers in de verkoop. Deze verkeren in topconditie en zijn tienduizenden euro’s goedkoper dan een nieuwe camper van hetzelfde bouwjaar. Wij zijn exclusief dealer van Adria en Sun Living in Midden-Nederland. Wij behoren tot de top 2 van de Benelux als het gaat om de verkoop van deze merken. Daarnaast bieden wij goed technisch advies, service en uitstekende nazorg.”

Een extra verkoop argument is het voordeel van FC Volendam. “Want naast dat fans een goede korting krijgen, vloeit er ook nog een gedeelte terug naar de club. Een win-winsituatie dus. Bij ons krijgen bezoekers echte aandacht.”

Kortingscode

Met de kortingscode ‘Paling’ krijgen fans van FC Volendam een korting van 10% op de huur van een camper. Stam Campers is te bereiken via 0487-573777, info@stamcampers.nl of via www.stamcampers.nl. Vermeld of bespreek bij het contact de kortingscode en de korting is van jou!