Statistieken FC Volendam eerste seizoenshelft 14-15

• dinsdag, 23 dec 2014
  • Leestijd: 1 minuut

De eerste competitiehelft zit erop. Tijd voor ons om eens een paar statistieken op te maken. Er zijn in totaal 19 competitiewedstrijden gespeeld. Dit staat gelijk aan 1710 speelminuten. We hebben van die 19 wedstrijden 10 uitwedstrijden en 9 thuiswedstrijd gespeeld. Henny Schilder is zoals bijna ieder jaar een vaste kracht voor het elftal en heeft álle 1710 minuten gespeeld. Sofian Akouili komt daar net achter met 1674 minuten.

Er werden in totaal 48 doelpunten gescoord. Henk Veerman is onze topscorer met maar liefst 12 doelpunten. Kevin Brands zit hem op de hielen met 9 doelpunten. Er werden in totaal 24 gele kaarten gepakt, en 2 rode kaarten. Tel je alle minuten bij elkaar op die alle spelers hebben gemaakt, dan kom je op 18814 speelminuten! FC Volendam gaat de winterstop in op een mooie vierde plaats met 38 punten en een doelsaldo van +20. Op naar de tweede competitiehelft!