Stel jouw ideale (virtuele) broodje bal samen en steun de Voedselbank

• zondag, 13 dec 2020

In Nederland leven bijna 1 miljoen mensen onder de armoedegrens. Zeker rond de feestdagen is voedselhulp van groot belang. FC Volendam hoopt dat zoveel mogelijk mensen in de decembermaand kunnen genieten van lekker eten. Net zoals de fans dat doen bij een thuiswedstrijd in het Kras Stadion. Want in het Kras Stadion zijn de broodjes bal zoals iedereen weet ‘erg lekker’. Daarom slaan FC Volendam en de Voedselbank de handen ineen met de verkoop van een virtueel broodje bal.

Ondanks dat FC Volendam geen supporters mag verwelkomen in het stadion, willen wij onze fans toch de mogelijkheid geven om hun vertrouwde broodje bal te bestellen. Uiteraard voorzien van een goede klodder saus naar keuze. Zoals zij dat zouden doen bij een thuiswedstrijd in het Kras Stadion.

Joppiesaus met champignons?

Dat kan nu online! Met enkele klikken op de knop heb jij je ideale broodje bal samengesteld. Eet jij hem het liefst met satésaus? Beleg jij hem rijkelijk met mayonaise en ketchup? Of is een broodje bal met joppiesaus, sambal en champignons jouw guilty pleasure? Niemand die daar achter komt!

Het enige verschil: je creatie is virtueel. Je ontvangt het broodje bal niet in je handen. Maar je zorgt er wél voor dat de landelijke Voedselbank en de Voedselbank in Volendam gezinnen kunnen helpen die het minder breed hebben. De volledige opbrengst van deze actie komt hier aan ten goede.

Bestellen

Je kan al een broodje bal kopen voor €2,-. Voor vijftig cent extra breid je je bal uit met diverse sauzen naar keuze. Je kunt je bal oneindig beleggen met je favoriete sausen. En zo bijdrage aan de Voedselbank als maar groter.

Bestellen kan via www.fcvolendam.nl/broodjebal. De actie loopt tot vrijdag 18 december 21.00 uur (tot na de wedstrijd tegen NAC Breda – FC Volendam). Eet smakelijk!