Steun FC Volendam en speel mee met de VriendenLoterij!

• maandag, 07 mrt 2011

Nu is er een unieke kans om de jeugd van FC Volendam te steunen. Als deelnemer van de VriendenLoterij steunt u namelijk de jeugdopleiding van FC Volendam. De jeugdopleiding is voor FC Volendam de levensader van de club, dat blijkt ook uit de vele eigen jeugdspelers in de eerste selectie. Daarnaast spelen maar liefst vier jeugdteams van FC Volendam op het hoogste (eredivisie)niveau, en heeft de jeugdopleiding van FC Volendam in 2007 van de KNVB het 4 sterren certificaat gekregen. Dit is de hoogste onderscheiding die een jeugdopleiding kan ontvangen.

Ontwikkelen
Door het meespelen met de VriendenLoterij helpt u mee om de jeugdopleiding van FC Volendam op dit niveau te houden. 50% van uw lot gaat direct naar de jeugdopleiding van FC Volendam. Met deze opbrengsten krijgen onze jeugdspelers de kans zich te blijven ontwikkelen op het niveau dat FC Volendam nastreeft.

Hoe werkt de VriendenLoterij?
Bij de VriendenLoterij wint u nooit alleen. Want als u wint, winnen uw vrienden ook! Wint u een prijs, dan winnen 5 van uw vrienden ook. En u mag zelf bepalen wie, zolang uw gekozen vrienden ook deelnemer van de VriendenLoterij waren ten tijde van de trekking. Wint u bijvoorbeeld een auto dan wint u het recht om vijf auto’s weg te geven aan vrienden, familieleden, clubgenoten of bekenden die ook meespelen met de VriendenLoterij. Wint u bijvoorbeeld € 100.000,- dan mag u vijf vrienden ieder € 20.000,- geven. Kijk voor meer speluitleg op de website van de VriendenLoterij

Speel nu mee en maak elke week kans op fantastische prijzen!
Ga snel naar www.vriendenloterij.nl en speel mee! U maakt dan iedere week kans op tienduizenden oplopend tot 100.000 euro en FC Volendam kan zo werken aan een goede jeugdopleiding. Een mooie combinatie!

Gewonnen?
Bekijk of u deze week gewonnen heeft! Check de uitslagen via de website van de VriendenLoterij