Steun FC Volendam in Utrecht!

• woensdag, 15 dec 2010

Woensdag 22 december speelt FC Volendam een uitwedstrijd tegen FC Utrecht voor de beker.
De Supportersvereniging wil graag een bus laten rijden naar deze uitwedstrijd.

De kaartverkoop vindt plaats op: woensdag 15 december van 19:00 tot 20:00 uur bij de Supportersvereniging.

De kosten zijn:
- €20 voor leden van de Supportersvereniging en
- €32 voor niet-leden (worden ingeschreven als lid).

Overige informatie:
- Alleen bij voldoende belangstelling gaat de busreis door.
- De bus vertrekt om ±16:30 uur vanaf het Supportershome.
- Alcoholhoudende drank is niet toegestaan.
- Vergeet je ledenkaart en legitimatie niet!

Telefonisch bestellen:
Leden buiten Volendam kunnen tijdens bovenstaande uren telefonisch bestellen. Het telefoonnummer is 0299-368438. Let op: dit geldt alleen voor leden! Kaarten kunnen tot max. een half uur vóór vertrek worden afgehaald in de bestuurskamer.

Vrij vervoer:
Op eigen gelegenheid naar Utrecht is ook mogelijk. Toegangskaarten kosten dan €10,- en zijn verkrijgbaar bij FC Volendam (vanaf wanneer is nog niet bekend, volgt zo spoedig mogelijk). Kassa's bij het gastenvak zijn gesloten! Auto's dienen te parkeren op P6 Stadion Galgenwaard.

Parkeren:
U volgt de A2 tot knooppunt Oudenrijn. Vervolgens volgt u de borden A12 - richting Arnhem / Ring Zuid. Vervolgens neemt u de afslag Lunetten-Houten. De rotonde nemen, richting Lunetten. De Waterlinieweg volgen. U neemt afrit Stadion (Galgenwaard). Halverwege deze afrit rechtsaf het terrein op (P6).