Stichting Amsta weer te gast bij FC Volendam

• maandag, 17 mrt 2014
  • Leestijd: 1 minuut

"Vanmiddag hebben we, net als vorig jaar, met ruim vijftig cliënten met begeleiding en familie van stichting Amsta uit Amsterdam de wedstrijd FC Volendam tegen FC Den Bosch bijgewoond. Stichting Amsta is een instelling waar cliënten met een beperking wonen. Dit enorm gezellige uitje is ons aangeboden door FC Volendam via de Sjoham BaaBaji Mission. De Sjoham BaaBaji Mission richt zich op belangeloze inzet voor anderen. Tijdens de wedstrijd hebben we een kaart en wat lekkers gekregen. De kaart was door de Sjoham BaaBaji Mission speciaal ontworpen voor dit uitje. Na de wedstrijd mochten we met de mascotte van FC Volendam Frook the Fox op de foto. Dit vonden we ontzettend leuk. We hebben echt een top middag gehad! En over een paar weken krijgen we ook nog een voetbal, gedoneerd door Triple A - Risk Finance, gesigneerd door de FC Volendam spelers!