Supporters van harte welkom in supporters home FC Zwolle

• dinsdag, 13 sep 2011

Vrijdag 16 September 2011 wordt er om 20:00 afgetrapt in het FC Zwolle stadion tussen FC Zwolle en FC Volendam. De Supportersclub FC Zwolle heeft in goed overleg met alle betrokken parijen besloten het Jupiler supporterscafé voorafgaand aan deze wedstrijd wederom open te stellen voor de supporters van FC Volendam. Al vele jaren is er goed en vriendschappelijk contact tussen de beide clubs, vandaar dat de Volendammers van harte welkom zijn bij FC Zwolle. De Supportersclub FC Zwolle en Volendam zijn er van overtuigd dat ook bij wedstrijden, waarbij het belang op het veld extreem groot is, naast het veld supporters gezamenlijk moeten kunnen optrekken, een biertje kunnen drinken en dat alles zonder dat er ongeregeldheden uit voortvloeien.

Bij deze zijn dan ook de FC Volendam supporters van harte uitgenodigd. (wel graag even aanmelden)

We hebben gezamenlijk wel een aantal regels opgesteld waaraan iedereen uit Volendam zich dient te houden.

• Aanmelden via voorzitter@supclubfcz.nl (aantallen moeten bekend zijn ivm beperkte capaciteit etc)
• Parkeren in het gastenvak.
• 15 min voor aanvang wedstrijd vertrek uit Supporterscafé.
• Alleen voor de wedstrijd toegang tot het Jupiler Supporterscafé
• Supporters die zichtbaar te veel alcohol hebben, krijgen geen toegang tot het stadion. Dit geld ook voor FC Zwolle supporters

Wij gaan er vanuit dat ALLE supporters zich deze dag gedragen zodat we kunnen laten zien dat we op alle gebieden trots kunnen, mogen en moeten zijn op onze clubs. Wij zijn het levende bewijs dat iedereen, dus ook ouders met kleine kinderen heel goed gezellig en veilig voetbal kunnen kijken bij FC Zwolle en bij FC Volendam. Dit is natuurlijk al jaren zo maar nu ook nog eens met supporter van beide clubs door elkaar heen. Toch best uniek in Nederland. Wij gaan uit van een grote opkomst en een gezellige avond. Moge de beste winnen op het veld.