SVA en OSV winnaar Albert Heijn Cup 2024

• maandag, 13 mei 2024

De laatste speelronde van de Albert Heijn Cup 2024 is gespeeld. Meiden en jongens van amateurclubs in de regio van Volendam namen het in de finale tegen elkaar op in de strijd voor de felbegeerde Cup. De meiden van OSV en de jongens van SVA kroonden zich tot winnaar!

Acht meidenteams en acht jongensteams speelden zondag 12 mei 2024 een schitterende finaleronde in en rondom het Kras Stadion. De strak blauwe lucht met bijbehorend zonnetje trok die dag veel publiek en bracht een goede dosis sfeer in de Volendamse vesting. In de zinderende finale wonnen de jongens van SVA nipt. EVC werd met 1 – 0 verslagen. RKAV Volendam werd derde. Bij de meiden won OSV de finale tegen SV Hoofddorp met 2 – 0. SVA stond naast deze twee ploegen op het podium voor de derde plaats. De prijzen werden uitgereikt door Monique Smit.

Deelnemende ploegen

Bij de jongens deden deze finaledag de Onder 11 teams van SVA, SV Diemen, RKAV Volendam, RKVV Saenden, VV Bergen, Westfriezen, TOS-Actief en EVC mee.

De deelnemende ploegen bij de meiden op de finaledag waren de Onder 11 teams van SVA, ZVC’22, SV Enkhuizen, SV Hoofddorp, OSV, RKAV Volendam, SV Beemster en Westfriezen.

Albert Heijn winkelwagenschieten

Ook deze dag was Albert Heijn aanwezig met het bekende winkelwagenschieten en hun hamster-mascotte. De personen met de meeste punten konden diverse prijzen winnen, waaronder een gesigneerd FC Volendam-shirt. Daarnaast verzorgden zij verschillende gezonde snacks en drinken voor de deelnemende teams.

We willen Albert Heijn en alle vrijwilligers graag bedanken voor het mede mogelijk maken van deze fantastische dag.

Tekst: FC Volendam
Foto's: Danny Peper