Tayrell Wouter vertrekt naar Litouwen

• donderdag, 20 jul 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Tayrell Wouter laat FC Volendam achter zich en verkast naar Litouwen. De twintigjarige aanvaller komt vanaf heden uit voor BE1 National Football Academy (BE1 NFA) uit de stad Kaunas, dat uitkomt op het tweede niveau van Litouwen. Wouter had bij FC Volendam een contract tot de zomer van 2025.

De in Amsterdam geboren Wouter speelde sinds 2021 aan De Dijk en speelde zijn wedstrijden voor Jong FC Volendam. Na een succesvol eerste seizoen in de Tweede Divisie werd de buitenspeler beloond met een profcontract. In 52 duels op het derde niveau van Nederland kwam Wouter tot zestien treffers en was elfmaal de aangever. De voorhoedespeler kwam in het verleden uit voor De Volewijckers FC Utrecht, FC Twente en Go Ahead Eagles.