Team Tol wint Oliebollentoernooi 2014

• donderdag, 18 dec 2014

Op dinsdag 16 januari werd er in het Kras Stadion het traditionele oliebollentoernooi georganiseerd. Dit seizoen helaas niet met de gehele 1e selectie i.v.m. de bekerwedstrijd tegen FC Groningen maar de rest van de selectie was wel aanwezig. Alle spelers van FC Volendam werden door elkaar heen gemixt in 16 teams van 7 jongens. Groot en klein speelden samen wedstrijden van 10 minuten op vier veldjes. Het was weer fantastisch om te zien hoe groot en klein samenspeelden en met één doel op het veld stonden. Het winnen van het oliebollentoernooi 2014.

Spelers die geblesseerd waren floten de wedstrijden die overigens zeer sportief gespeeld werden. Tussendoor werd door de speakers van het stadion (A1 trainer Florian Wolf en assistent Gijs Luirink) omgeroepen om allen op de tribune plaats te nemen. Door de trainers werden de spelers op oliebollen getrakteerd.

De bovenste twee van elke poule gingen door naar de kruisfinales en uiteindelijk werd de finale gespeeld door de twee topploegen van het toernooi; Team Danny Tol en Team Nick Zeijlmans. Winnaar van het toernooi werd uiteindelijk team Tol met aanvoerder Danny Tol voorop. Na het toernooi werd een buffet aangeboden door de FC en waren we het er met zijn allen over eens dat het weer een fantastische dag was. Bij deze willen we ook Hans Bakker en zijn vrijwilligers bedanken voor alle arbeid die zij in de dag gestoken hebben.

{foto1}

{foto2}