The Next Generation verwelkomt CoolAir Nederland bij de club

• dinsdag, 29 jul 2014
  • Leestijd: 1 minuut

CoolAir Nederland verbindt zich aan The Next Generation Club. The Next Generation is een nieuwe loot van de sponsortak van FC Volendam, die zich richt op jonge ondernemers. CoolAir Nederland adviseert u op een heldere manier over airconditioning, luchtbehandeling, koudetechniek en verwarming. Vanuit hun kennis en vakbewogenheid adviseren zij u graag over de verschillende mogelijkheden, toepassingen en aanleg van uw installatie.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid weten zij uitstekend samen te brengen in hun werkzaamheden. Vanuit het hoofdkantoor in Purmerend (Noord-Holland) verlenen zij hun service door heel Nederland. Vele bedrijven in onder andere de regio Heerhugowaard, Hoorn en Purmerend maken al gebruik van hun service. Kijk op www.coolairnederland.nl