Vanavond The Orange Christmas Show 2022!

• vrijdag, 16 dec 2022

Het is zo rond de kerstdagen inmiddels een vertrouwd gezicht voor iedereen die FC Volendam een warm hart toedraagt: The Orange Christmas Show! Op vrijdag 16 december om 19.00 uur organiseert FC Volendam weer een avondvullende online show, vol ludieke items, pakkende interviews en bijzondere terugblikken op een uniek voetbaljaar. Ook dit jaar kun je met de loterij fraaie prijzen winnen en met de veiling mee bieden op unieke veilingitems. Het bedrag komt ook bij deze editie ten goede aan Voetbal Volendam, de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Volendam en RKAV Volendam.

Programma show

Vanuit restaurant ’t Leeuwtje in Noorden zorgen Jan Smit en Quinty Trustfull voor een sfeervolle en boeiende avond, die volledig in het teken staat van FC Volendam. De terugblik op het voetbaljaar 2022, door de ogen voor Damon Mirani en Robert Mühren, zorgt voor de nodige kippenvelmomenten. Ook Johan Pelk (eerste Eredivisie-doelpunt) en Carel Eiting (duizendste Eredivisie-goal), de Volendamse internationals uit het verleden, ‘scholier’ Billy van Duijl en drie generaties FC Volendam-supporters komen aan bod. Ook een uitgebreid gesprek met trainer Wim Jonk mag natuurlijk niet ontbreken. Dit en meer kun je verwachten tijdens deze bomvolle oranjeavond.

Loterij

De prijzenpot van de loterij van The Orange Christmas Show is ook dit jaar weer goedgevuld met in totaal zo'n 250 prijzen. Niet alleen valt er veel te winnen, ook de hoofdprijzen mogen er zijn. Zo kunnen hoofdprijzen als een Sony KD65X89KAEP 65 inch Smart TV (t.w.v. € 1.699,-), AirPods Max (t.w.v. € 629,-), een compleet verzorgd arrangement voor de Dutch Grand Prix in Zandvoort 2023 en of kaartjes voor Borussia Dortmund – Hertha BSC van jou worden. Ook maak je kans op een breed scala aan huishoudelijke apparaten, belevenissen en cadeaubonnen. En net als vorig jaar komt de opbrengst ten goede aan Voetbal Volendam. Bekijk alle hoofdprijzen.

Veiling

De veiling van deze editie bevat veel unieke items voor de échte (voetbal)liefhebber. Niet alleen zijn de match worn thuis- en uitshirts van de gehele selectie van FC Volendam beschikbaar, ook bied je op het gedragen handschoenen van Andries Noppert, de match worn shirts van Micky van de Ven (VfL Wolfsburg) en Jari Vlak (FC Emmen) en gesigneerde shirts van Joey Veerman (PSV), Matthijs de Ligt (FC Bayern), Nederlands Elftal, Ajax en Feyenoord. Maar ook de Oyster Perpetual Submariner Rolex, VIP-arrangementen naar FC Barcelona – Real Madrid en de Dutch Grand Prix & Austria Grand Prix en een golf-event op de Bernardus Golfbaan in Cromvoirt samen met Wim Jonk en Guus Hiddink behoren tot de exclusieve items.

Website & Havenhof

Op de website van The Orange Christmas Show vind je alle loterijprijzen én unieke veilingitems. Hier kun je terecht voor het kopen van loten. Op zaterdag 3 en zaterdag 10 december staat FC Volendam met een marktkraam in winkelcentrum Havenhof, waar je ook terecht kunt voor het kopen van loten.

Schakel op vrijdag 16 december om 19.00 uur in via het Youtube-kanaal of de Facebook-pagina van FC Volendam en geniet van The Orange Christmas Show! En vergeet niet om mee te bieden met de veiling en loten te kopen voor de loterij. Met jouw deelname lever je een bijdrage aan de toekomst van het voetbal in Volendam!