Theo Zwarthoed wo. 13 jan. te gast in LOVE Sport Extra!

• woensdag, 13 jan 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Keeper van FC Volendam Theo Zwarthoed is woensdag 13 januari om 18.00 uur hoofdgast in het LOVE-sportprogramma LOVE Sport Extra!

Zwarthoed speelt sinds oktober 2009 voor FC Volendam waar hij een contract tekent voor drie seizoenen en daarmee Jeroen Verhoeven opvolgt die vertrokken is naar Ajax. Zwarthoed staat daarvoor zeven seizoenen onder contract bij AZ, dat hem het laatste seizoen daarvan verhuurt aan RKC Waalwijk. In juni 2008 maakt Zwarthoed de definitieve overstap naar de RKC.

Zwarthoed raakt begin december geblesseerd aan zijn hand en mist daardoor de laatste 4 wedstrijden voor de winterstop. Verwacht Theo dat hij het doel zal verdedigen tijdens de uitwedstrijd tegen Excelsior op 15 januari?

Om 18.30 ‘Bellen met.....Edward Sturing’

LOVE Sport Extra, woensdagavond tussen 18.00 uur en 19.00 uur op LOVE-Radio! Presentatie Jack Mühren en Ed Guyt.

LOVE-Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl