Optreden Ed Nieman voorafgaand aan FC Emmen-thuis; tickets beschikbaar

• dinsdag, 02 nov 2021

Op vrijdag 5 november gaat FC Volendam thuis het duel aan met FC Emmen. Voorafgaand aan deze wedstrijd wordt er een speciaal optreden gegeven door niemand minder dan Ed Nieman, zanger van 'Leve de lol'! Bestel hier je tickets en lees hieronder alles wat je moet weten over jouw bezoek aan het stadion.

Ed Nieman op bezoek!

Aanstaande vrijdag komt de zanger van 'Leve de lol' op bezoek. Ed Nieman maakt de oversteek vanuit Spanje en zal voorafgaand aan het duel het stadion op zijn kop zetten. Wil jij dit ook meemaken? Bestel dan hier je tickets.

Seizoenkaarten en ticketverkoop

Voor deze twee wedstrijden geldt een 1-op-4 regeling; per persoon kun je dus vier tickets aanschaffen. Klik hier om je ticket online te bestellen.

Bezoekersinformatie

- Het stadion is vanaf anderhalf uur voor aanvang open. Vanwege de toegangscontrole voor het coronatoegangsbewijs moet rekening gehouden worden met langere wachttijden. Kom daarom op tijd naar het stadion.
- Vergeet niet je seizoenkaart of losse ticket.
- Personen vanaf 13 jaar hebben een coronatoegangsbewijs nodig. Onderaan deze pagina vind je hierover alle informatie.
- Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
- Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.

CoronaCheck app

Voor dit duel worden de maatregelen van de Rijksoverheid gevolgd. Daarom hebben personen vanaf 13 jaar naast een wedstrijdkaart ook een negatieve testuitslag, herstel- of vaccinatiebewijs nodig. Dit bewijs dien je middels de gratis CoronaCheck app bij toegang te tonen. Ben je nog niet volledig gevaccineerd of heb je nog geen vaccinatiebewijs? Dan dien je binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd een eenmalige gratis sneltest te doen via testenvoortoegang.nl. Let op: dit verloopt niet via FC Volendam.

Zorg dus voor een werkende QR Code. Die krijg je:
- 14 dagen na je laatste vaccinatie;
- of via een herstelbewijs, waarmee je aantoont dat je corona hebt doorstaan. Hiervoor dien je positief te zijn getest door de GGD. Ook dient je positieve coronatest ouder dan 11 dagen te zijn en niet langer geleden dan 180 dagen;
- of bij een negatieve test via Testen Voor Toegang. Deze is 24 uur geldig.