Ticketverkoop MVV-thuis van start; alle fan-informatie op een rijtje

• donderdag, 26 aug 2021

MVV Maastricht is op vrijdag 27 augustus (20.00 uur) de tegenstander in de tweede thuiswedstrijd van FC Volendam van het nieuwe seizoen. Vanwege de huidige coronamaatregelen kan het Kras Stadion voor maximaal tweederde van de capaciteit (4.500 toeschouwers) gevuld worden. Daarnaast hebben alle toeschouwers een coronatoegangsbewijs nodig. Naast toegang voor seizoenkaarthouders is het mogelijk om online losse tickets te kopen voor deze wedstrijd. Hieronder vind je alle informatie over kaartverkoop, toegang en andere faninformatie.

Seizoenkaarten en ticketverkoop

Alle fans met een seizoenkaart zijn uiteraard welkom en kunnen plaatsnemen op hun eigen stoel. Daarnaast is het vanaf heden mogelijk om online losse tickets te kopen. Voor deze wedstrijd geldt een 1-op-1 regeling; per persoon kun je dus één ticket aanschaffen. Het maximumaantal toeschouwers is 4.500. Wees er dus snel bij; op = op. Klik hier om je ticket online te bestellen. Een seizoenkaart aanschaffen kan natuurlijk ook nog steeds!

Opening VAB Supporterscafé

Supporterscafé Aan de Dijk, dat vanaf komende vrijdag de naam VAB Supporterscafé zal dragen, wordt aanstaande vrijdag feestelijk geopend. De opening is vanaf 17:30 uur. De entree is via de achterkant van het stadion. Kom op tijd!

Verkeersinformatie: werkzaamheden nabij Monnickendam

Vanaf vrijdag 27 augustus 19.00 uur wordt de N247 ten noorden van Monnickendam tussen de kruising Nieuwendam en de kruising Lagedijk/Hoogedijk (Katwoude) voor al het verkeer in beide richtingen afgesloten. De weg wordt weer vrijgegeven op maandagochtend 30 augustus om 6.00 uur

Verkeer komend uit Amsterdam richting Edam/Volendam/Hoorn zal worden omgeleid via de N235 (Ilpendam-Purmer-end), de A7 (oprit 4, Purmerend-Zuid naar afrit 6, Purmerend-Noord) en de N244 naar de N247 ter hoogte van Edam/Volendam.

Bussen hebben vrije doorgang. De EBS-lijndienst rijdt tijdelijk volgens de zondagdienst. De bushalte Katwoude/Jaagweg is alleen vanuit het noorden beschikbaar. Mensen uit Monnickendam kunnen via de pontverbinding op de Purmer Ee bij de bushalte komen.

Bezoekersinformatie

- Het stadion is vanaf anderhalf uur voor aanvang open. Vanwege de toegangscontrole voor het coronatoegangsbewijs moet rekening gehouden worden met langere wachttijden. Kom daarom op tijd naar het stadion.
- Vergeet niet je seizoenkaart of losse ticket.
- Personen vanaf 13 jaar hebben een coronatoegangsbewijs nodig. Onderaan deze pagina vind je hierover alle informatie.
- Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
- Op de tribunes vervalt de anderhalve meterregel.
- Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.

CoronaCheck app

Voor dit duel worden de maatregelen van de Rijksoverheid gevolgd. Daarom hebben personen vanaf 13 jaar naast een wedstrijdkaart ook een negatieve testuitslag, herstel- of vaccinatiebewijs nodig. Dit bewijs dien je middels de gratis CoronaCheck app bij toegang te tonen. Ben je nog niet volledig gevaccineerd of heb je nog geen vaccinatiebewijs? Dan dien je binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd een eenmalige gratis sneltest te doen via testenvoortoegang.nl. Let op: dit verloopt niet via FC Volendam.

Zorg dus voor een werkende QR Code. Die krijg je:
- 14 dagen na je laatste vaccinatie;
- of via een herstelbewijs, waarmee je aantoont dat je corona hebt doorstaan. Hiervoor dien je positief te zijn getest door de GGD. Ook dient je positieve coronatest ouder dan 11 dagen te zijn en niet langer geleden dan 180 dagen;
- of bij een negatieve test via Testen Voor Toegang. Deze is 24 uur geldig.