Tijs Schipper te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 05 mrt 2014

Woensdag 5 maart om 18.00 uur is trainer Tijs Schipper te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Tijs Schipper(52) voetbalde in zijn jeugdjaren bij SV Marken en voetbalde jarenlang in de hoofdmacht van de eilandbewoners, met als hoogtepunt de kwart finale van de KNVB beker tegen ADO Den Haag in het FC Volendam stadion(0-1 verlies, doelpunt Remco Boere).
Schipper ging na zijn voetbal carrière het trainersvak in en werd trainer van zijn eigen club SV marken, en daarna werd hij onder meer ook nog trainer van Spakenburg,Sparta Nijkerk, Zwaluwen ’30, DWS, VVSB en Huizen.
Aanvankelijk was het de bedoeling dat Schipper dit seizoen een ‘sabbatical’ zou nemen maar hij werd toch weer gevraagd om na de winterstop zaterdag club Huizen te helpen tot aan het einde van het seizoen, deze ploeg speelt in de zelfde klasse als de RKAV Volendam.
Vanaf volgend seizoen is Schipper trainer van de RKAV Volendam, waar hij een contract tekende voor 1 seizoen.

Om 18.30uur bellen met…Hans de Koning

Presentatie: Bert van der Poppe en Jack Mühren