Ton Ojers 29 juni om 18:00 uur te gast bij LOVE Sport 'Extra'

• vrijdag, 24 jun 2011

Woensdag 29 Juni om 18.00uur is voetbal analist Ton Ojers te gast in laatste uitzending van het seizoen bij L.O.V.E. Sport “Extra”

Ton Ojers (56) is een voormalig Nederlands voetbalanalist en voetbaltrainer. Kenmerkend voor zijn stijl van analyseren zijn de vele verzuchtingen, ergernissen en spraakmakende anekdotes
Ton Ojers werd als Junior geselecteerd voor het Amsterdam jeugdelftal. Als senior schopte hij het tot het 1e elftal van De Spartaan, toentertijd spelende in de hoofdklasse A. Later werd Ojers o.a. trainer van de Amsterdamse amateurclubs DCG en DWV. Door RTV Noord-Holland werd hij aangetrokken als analist voor het wekelijkse sportprogramma Noord-Holland Sport. Op 30 april 2006 had Ojers op deze zender een belangrijke primeur toen hij vertelde dat Henk ten Cate de opvolger van Danny Blind zou worden als hoofdtrainer van Ajax.[1] Tijdens het WK Voetbal 2006 kreeg Ojers bekendheid als voetbaldeskundige in het programma Villa BvD. Het afgelopen seizoen heeft Ojers er voor gezorgd dat voetbal vereniging Huizen behouden blijft in de hoofdklasse A van het zaterdag voetbal!!
Hij is nu regelmatig te zien als gast in het programma Godenzonen & Co van AT5 en bij RTV Noord-Holland in De Eretribune.

Om 18.30uur bellen met…Jaap Kwakman(3J’s)