Topsportgala levert schitterend bedrag op: deel hiervan naar Voetbal Volendam

• maandag, 11 dec 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Het jaarlijkse topsportgala stond afgelopen zaterdag weer op de planning. Een fantastische avond heeft geresulteerd in een geweldige opbrengst voor de jeugdopleidingen van FC Volendam, Stichtingen Ringen om Volendam en HV KRAS/Volendam.

Na een avond met mooie optredens, heerlijk eten en topbediening stond er een geweldig bedrag van €284.135,- op de cheque. Dit is een recordopbrengt. Dit bedrag is tot stand gekomen door het verkopen van loten en een veiling. Een deel van dit geld zal ten goede komen aan het project Voetbal Volendam, de jeugdopleiding van FC Volendam en RKAV Volendam.

Namens FC Volendam willen we alle vrijwilligers bedanken voor hun indrukwekkende inzet om het Topsportgala Volendam mogelijk te maken, maar bovenal bedanken wij natuurlijk alle gasten voor de gezelligheid en de sponsoren voor hun steun.