Trainers op talentendag Purmersteijn

• donderdag, 11 mrt 2010
  • Leestijd: 1 minuut

De trainers Ab Plugboer (A1) Stanley van Kesteren (C1) en Bram Berkhout (D2) hebben woensdag 10 maart j.l. leiding gegeven aan de open talentendag bij Purmersteijn. Het is één van de clubs uit de regio, die een samenwerkingsverband hebben met de jeugdopleiding van FC Volendam. De B1, C1 en D1 van Purmersteijn spelen op het hoogste niveau van deze regio, in de Landelijke Divisies. Bovendien strijdt de C1 dit seizoen voor de bovenste plaats in de 3e divisie.

{foto1}

Onder toeziend en controlerend oog van Joop Leenders (Hoofd Scouting FC Volendam) en meerdere scouts van FC Volendam en Purmersteijn werden de oefeningen afgewerkt. Dat de samenwerking een succes is blijkt wel. Een aantal spelers van Purmersteijn lopen momenteel stage bij het elftal van Stanley van Kesteren, de C1 van FC Volendam.

Foto's & Video: Rob Lezer