Trainingen jeugd gestart

• dinsdag, 02 aug 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Waar het eerste elftal al voor de aftrap staat van de eerste competitiewedstrijd tegen Almere City FC, begonnen maandag ook de jeugdteams aan hun voorbereiding op het seizoen 16/17. De 019, 017 en 016 hebben de eerste training in het zomerzonnetje af kunnen werken. De training werd gesplitst in drie blokken. Kracht- en coördinatietraining door Jos van Toptraining, loop- en coördinatietraining door Martin Kuitert en een voetbaldeel door onze eigen trainers Stanley van Kesteren, Gijs Luirink en Ervin Lee.

De keepers werden onder handen genomen door Bela Szenasi en Glenn Berkelaar die dit seizoen verantwoordelijk zullen zijn voor de invulling van de keeperstraining van de jeugd. Voor de meesten was het prettig dat ze na de voetbal loze periode weer aan de slag konden. Komend weekend spelen de 017 en 019 al hun eerste oefenwedstrijd.

{foto1}

{foto2}