Trainingskamp: dag twee

• dinsdag, 14 jul 2015

Op dag twee van het trainingskamp was het programma niet gering. Vanmorgen om 8:00 uur werden de spelers gewekt. Om 8:30 uur zat iedereen in vol ornaat aan het ontbijt.

Om 9:30 uur vertrok de groep per fiets naar Sportpark de Westeneng van vv Veluwse Boys voor de eerste training. Het veld ligt er prachtig bij! De weergoden zijn ons goed gezind, dus de omstandigheden zijn top. Een vochtig en erg kort gemaaid veld. Piet Jonk zou hier graag een rondje overheen rijden met zijn grasmaaier.

De training bestond uit het trainen op spelhervattingen, keeperstraining, positie- en partijspelen. Afhankelijk van de wedstrijdselectie van vanavond werd er ook verschillende arbeid geleverd door de diverse spelers. Na de pittige sessie, waarin Jack Tuijp (herstellende van lichte blessure) en Gijs Luirink (rust i.v.m. wedstrijd) niet met de groepstraining meededen, stond er om 13:00 uur een goede lunch klaar.

De tweede training voor een groep spelers stond om 15:00 uur op het programma. Deze training staat in het teken van herstel. Een aantal spelers sluiten nog aan bij de wedstrijd selectie van heden namiddag. Om 16:30 uur wacht namelijk een tegenstander van formaat, Istanbul. Vanavond zal er een uitgebreid verslag van deze wedstrijd op de site komen.

“T is hier fantastisch!” aldus Misha Salden.

{foto1}

{foto2}