Tromp BV waardeert vooral persoonlijke benadering van FC Volendam

• maandag, 22 nov 2021

FC Volendam mocht aan het begin van het seizoen een nieuw bedrijf in de armen sluiten. Tromp BV heeft sinds dit seizoen een bord op de Jaap Jonk tribune. Bij dit veelzijdige bedrijf kunnen aannemers en particulieren terecht voor beschoeiing, grondwerk en tuinaanleg.

Waarom het bedrijf zich aansluit bij FC Volendam? “Mike Tol heeft mij een jaar geleden benaderd. Ik vond het een aardige man en we hadden een leuk gesprek, dus dacht ik: 'waarom niet',” begint eigenaar Kees Tromp lachend. Tromp BV is ook actief in de weg- en waterbouw en speelt een grote rol in de versterking van de dijken in Waterland.

Persoonlijke benadering

Tromp heeft een goede band met diverse bedrijven in Volendam “Wij waren al bekend met het dorp omdat wij voor veel aannemers en particulieren daar hebben gewerkt. Ook heb ik veel affiniteit met voetbal; zo zijn wij hoofdsponsor bij SV Marken en kom ik al jaren met veel plezier in de club van 200 van FC Volendam. Daarnaast trekt de persoonlijke benadering mij heel erg aan. De klik met de club is geweldig. Ik ken hier veel mensen. Dat is gezellig en je voelt je dan meteen welkom.”

Tromp vervolgt: "FC Volendam is heel erg actief. Zij profileren zich steeds beter naar buiten en dat is iets wat ik met Tromp BV ook steeds wil nastreven. Wij steunen de club in hart en nieren en worden daarom ook actief zichtbaar op de nieuwe ledboarding die gaat komen.”