Uitduel tegen De Graafschap verplaatst naar zaterdagmiddag

• donderdag, 29 okt 2020
  • Leestijd: 1 minuut

De wedstrijd De Graafschap - FC Volendam is verplaatst. Het duel tegen de Superboeren wordt gespeeld op zaterdag 7 november om 14.00 uur. Het duel is live te zien op FOX Sports 1.

Het treffen stond eerder gepland op zondag 8 november om 20.00 uur, maar vanwege Europese verplichtingen van PSV is de wedstrijd van de Eindhovenaren tegen Willem II verzet naar dat tijdstip. Omdat het streven is dat alle wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie live worden uitgezonden op FOX Sports, is ervoor gekozen om de wedstrijd De Graafschap - FC Volendam te spelen op zaterdagmiddag.

In de voorbereiding op het huidige seizoen speelde FC Volendam ook al op de Doetinchemse Vijverberg. Door treffers van Jari Vlak en Martijn Kaars won het team van trainer Wim Jonk het oefenduel met 1-2.