Uniek seizoen, unieke trainingskleding; check de collectie!

• vrijdag, 17 jun 2022

Een uniek seizoen verdient een unieke trainingscollectie. In samenwerking met Robey Sportswear brengt FC Volendam voor het eerst in de clubhistorie een speciaal ontworpen trainingslijn uit. Het Eredivisie-seizoen wordt op deze manier in stijl afgetrapt. De trainingscollectie is binnenkort verkrijgbaar in de Fanshop en webshop van FC Volendam. Deze items kunnen niet ontbreken in jouw collectie.

FC Volendam is vanaf dit seizoen op de trainingsvelden te zien in kleding dat speciaal is ontworpen voor onze spelers en supporters. Kwaliteit staat voorop, terwijl het geborduurde logo op de linkerborst en het stijlvolle grijs/oranje motief een strakke uitstraling geeft. De ideale look om niet alleen bij wedstrijden, maar ook tijdens trainingen Vol Voor Oranje te gaan. De collectie bestaat uit een sweater, shirt, lange broek en short.

De FC Volendam trainingscollectie is binnenkort verkrijgbaar in de Fanshop en webshop. Prijzen starten al vanaf €24,95. Alle items zijn beschikbaar in de maten 92 t/m XXXXL.

Voorproefje

De lancering van de unieke trainingslijn is nog maar een voorproefje van de geheel vernieuwde collectie van FC Volendam voor het komende Eredivisie-jaar. Meer uniek ontworpen kledingstukken, zoals het nieuwe thuis- en uitshirt, worden binnenkort gepresenteerd. Houd onze kanalen in de gaten om te zien waarmee FC Volendam komend seizoen de Eredivisie-velden trotseert. Als eerste op de hoogte zijn? Klik dan hier!