Unieke actie Open Dag FC Volendam!

• vrijdag, 31 mrt 2017

Op 28 juli 2017 vindt de jaarlijkse Open Dag van FC Volendam plaats in en rond het Kras Stadion. Naast tal van activiteiten die speciaal op de jongste fans zijn gericht, wordt ook voor onze volwassen fans alles uit de kast gehaald. Zo zal een heus foodcourt worden ingericht met (live)muziek en hebben we PEC Zwolle bereid gevonden als afsluiting een oefenwedstrijd te spelen tegen onze FC.

Om de Open Dag extra onder de aandacht te brengen en wij van mening zijn dat FC Volendam (ook op social media) meer supporters verdient, is bovendien een unieke actie in het leven geroepen! Het eerste kwartier wordt het basisteam van FC Volendam namelijk gevormd door 10 selectiespelers en… jou! Het idee is ooit ontstaan bij Real Madrid, waar men van mening was dat 10 “galactico’s” voldoende moest zijn om een wedstrijd winnend af te sluiten. De elfde veldspeler mocht zodoende per opbod worden verkocht. In navolging van dit idee, dat logischerwijs nooit van de grond is gekomen, biedt FC Volendam de positie gedurende de eerste vijftien minuten ter beschikking aan één van onze fans.

Alle volgers zijn bij deze van harte uitgenodigd en uitgedaagd hun vriend/vriendin/broer/zus/etc. te taggen onder de volgende Facebook-post >> http://goo.gl/5dS9iX <<

De uiteindelijke winnaar wordt binnen 24 uur (uiterlijk morgenmiddag 16:00 uur bekendgemaakt) en zal zodoende 15 minuten zijn opwachting maken in het basisteam FC Volendam.

Wij wensen alle deelnemers en deelneemsters veel succes en gaan uit van de aandacht die deze unieke actie verdient!