Update Trainingskamp

• vrijdag, 17 jul 2015

Donderdag 16 juli na het ontbijt gingen de spelers van Robert Molenaar richting het trainingscomplex. De temperatuur was ten opzichte van de afgelopen dagen een stuk hoger. Prima weer om te trainen. Na een pass en trapvorm verdeeld over alle trainers zijn de spelers in de verschillende groepen aan het werk gegaan met verschillende onderdelen. Onder toeziend oog van Berry Smit werd er aan de spelhervattingen gewerkt. Robert trainde de opbouw van achteruit en bij Johan werd er een positiespel gespeeld.
Door de oplopende temperatuur werden ook de drinkpauzes optimaal benut. Het tweede deel van de training bestond uit een partijstelling 11x11. De overige spelers gingen afronden op doel. Raoul Esseboom moest de grote partij uitstappen er zal even afgewacht moeten worden hoe hij er aan toe is. Dit zal na nader onderzoek blijken.

Na een wederom prima lunch in het Bilderberg Résidence Groot Heideborgh was het verplicht rusten of verzorging voor alle spelers. De middagtraining begon om 17:30 en er werd na een goede warming up weer prima gewerkt door de mannen. 'S avonds dineren en na afloop stond er een teamavond met spelletjes op het programma.

Vanavond staat de oefenwedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden op het programma. Deze wedstrijd wordt in Friesland gespeeld.

Schatzenburg
Rypsterdyk 23
9036 JE Menaldum

Toegangsprijzen:
Volwassenen €8,- p.p.
Kinderen t/m 15 jaar: €5,- p.p

UIteraard vindt u vanavond op deze site een verslag van deze wedstrijd.

{foto1}

{foto2}