Update: verlengactie tot 1 juli; zeventig procent kiest thuisshirt

• vrijdag, 21 mei 2021

FC Volendam kijkt met een goed gevoel terug op de beginperiode van de seizoenkaartactie. Ruim achthonderd fans hebben inmiddels de seizoenkaart voor het voetbaljaar 2021-2022 verlengd. Zeventig procent daarvan heeft als tegemoetkoming voor gemiste wedstrijden gekozen voor het nieuwe thuisshirt (t.w.v. € 69,95)! De actie is verlengd tot 1 juli. Bestellen of verlengen kan via jouw 'Mijn FC Volendam-account'.

De club is verheugd dat het overgrote deel van de supporters kiest voor het nieuwe thuisshirt van Robey Sportswear, inclusief tien consumpties. We verheugen ons op de komst van fans in ons stadion mét het thuisshirt. Dat moet een prachtige sfeer opleveren. Het shirt is beschikbaar in de maten: 92, 104, 116, 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL (bekijk de maattabel onderaan de pagina). Een andere mogelijkheid is om de club volledig te steunen of een korting op de seizoenkaart. Tot 1 juli is het mogelijk om gebruik te maken van de toegemoetkoming voor het nieuwe seizoen. Voor nieuwe seizoenkaarthouders geldt de actie niet.

Ondersteuning

Verder is een aantal hobbels in het bestelproces bij onze ticketpartner Ticketpoint weggenomen. Heb je desondanks vragen of lukt het niet om je seizoenkaart te bestellen of te verlengen? Neem dan contact op met Ticketpoint via klantenservice@ticketpoint.nl, de website of door te bellen naar 0900-9000 801.