V.V. De Blokkers goes FC Volendam

• zondag, 25 dec 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Vrijdag 16 december j.l. bezocht V.V. De Blokkers de wedstrijd FC Volendam – FC Oss (1-2). Voorafgaand aan deze wedstrijd kwam De Blokkers in actie voor de Deencup. Door een laat doelpunt wisten zij zich te plaatsen voor de volgende ronde.
Namens V.V. De Blokkers namen 240 personen plaats op de Jaap Jonktribune.

Voorafgaand aan de wedstrijd mochten zij allemaal de uitslag voorspellen. Ondanks de nederlaag van FC Volendam waren er toch nog twee personen die de juiste uitslag wisten te voorspellen.
Hieronder staan de prijswinnaars vermeld. De prijswinnaars worden zo spoedig mogelijk benaderd.
- Stef van Dijk
- Takyiwa m Sam

Het bezoek van V.V. de Blokkers aan FC Volendam is al zeer prettig ervaren en zij kunnen in de toekomst weer rekenen op een uitnodiging. Verder wenst FC Volendam V.V. De Blokkers veel succes in de Deencup.