V.V. Woudia brengt bezoek aan FC Volendam

• maandag, 03 okt 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen vrijdag heeft de jeugdafdeling van V.V. Woudia een bezoek gebracht aan de wedstrijd van FC Volendam – Fortuna Sittard. Met 101 personen bezochten ze als supporter van FC Volendam het Krasstadion.

Gestoken in het oranje moedigde ze FC Volendam aan. De wedstrijd eindigde, na een spannende slotfase, in 3-2 voor FC Volendam. FC Volendam steeg hierdoor naar de 9e plaats met 12 punten. Naast het bezoeken van de wedstrijd waren er een aantal prijzen te winnen door het voorspellen van de juiste uitslag. Maar liefst 10 personen wisten de uitslag goed te voorspellen. Uit onderstaande tien personen zijn drie winnaars getrokken.

- Niels Reijn (winnaar sjaal)
- Joeri (winnaar gesigneerde bal)
- Joris de Boer (winnaar gesigneerd shirt)
- Lukas de Vries
- Dilano Benning
- Ronald Paartman
- Rob Leeuw
- De Boer
- Dick Goedhart
- Ilona de Boer

Na afloop werd huiswaarts gekeerd door V.V. Woudia. We hopen dat ze een mooie ervaring hebben gehad en ze zijn dan ook van harte welkom voor een volgend bezoek.