Vacature: Help de horeca van FC Volendam naar Eredivisie-niveau!

• zaterdag, 30 okt 2021

Bij FC Volendam streven we binnen alle geledingen van de club Eredivisie-niveau na. Zo ook binnen het uitgebreide werkveld van hospitality en horeca. Ben jij op zoek naar een baan die geen dag hetzelfde is? Solliciteer dan snel op de fulltime-functie van ‘Allround medewerker hospitality’ en join the club!

FC Volendam is in beweging en professionaliseert op alle vlakken. Zo ook op gebied van hospitality en horeca. Elke dag worden de lounges van FC Volendam verhuurd aan bedrijven of organisaties voor diverse gelegenheden, zoals vergaderingen, cursussen, meetings, lunches, uitjes en nog veel meer. Daarnaast is het Kras Stadion minimaal negentien keer per seizoen de locatie van een topevenement. Want zo zien wij thuiswedstrijden van Het Nieuwe Oranje. Op die avond zijn de lounges bomvol, zijn de stadionstoeltjes goed bezet en worden álle gasten verwelkomd en op hun weken bediend. En na afloop van élk evenement, hoe groot of hoe klein, neem jij de complimenten in ontvangst!

In die dynamische wereld begeef je je bij FC Volendam. Je komt te werken in een jong team van enthousiaste en gezellige collega’s. Samen zorgen jullie voor een fijne sfeer en tevreden gasten. Zelf heb je het in je om álles uit een event te halen en stel je je representatief op.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je hebt relevante ervaring in de horeca- of evenementenbranche

• Je hebt affiniteit met voetbal en events

• Je hebt een grote mate van zelfstandigheid

• Bent flexibel en geregeld beschikbaar in het weekend

• Collegiaal en stressbestendig

Wat bieden wij jou?

• Een team van ambitieuze, professionele en gezellige collega’s

• Een unieke en dynamische werkomgeving

• Een marktcomfort salaris (inclusief pensioenopbouw, vrije dagen etc.)

• Doorgroeimogelijkheden

• Andere voordelen die werken bij FC Volendam met zich meebrengen, zoals toegang tot wedstrijden en deelname aan diverse activiteiten en festiviteiten.

Interesse? Mail!

Streef jij net als alle andere collega’s binnen FC Volendam Eredivisie-niveau na? Of wil je meer weten over de mogelijkheden? Stuur dan een mail naar demi.siebeling@fcvolendam.org. Voeg bij deze mail je cv en motivatie toe. Tot snel!