Vacature: Materiaalman / -vrouw

• zondag, 17 dec 2023

Wil jij onderdeel uitmaken van een team dat elke wedstrijd in de Eredivisie strijd voor de winst en daar iedere keer een aanzienlijke bijdrage aan leveren? Dan zijn we op zoek naar jou! FC Volendam is op zoek naar een gedreven materiaalman of materiaalvrouw die er op vrijwillige basis alles voor over heeft om alles wat met kleding te maken heeft voor de selectiespelers tot in de puntjes te verzorgen. De meeste werkzaamheden vinden plaats op en rond de wedstrijddag, met een belasting van ongeveer zestien uur per week.

Profiel

Als materiaalman zorg je ervoor dat alle kleding en materialen klaarliggen voor gebruik van wedstrijden. Na afloop van deze activiteiten is het zaak om alle kleding en handdoeken te wassen en drogen zodat alles gereed is voor de volgende (trainingsdag). Ook beheer jij de shirts en wordt er verwacht dat al deze beschadigd of geruild worden weer aan te vullen. Je bent tevens onderdeel van de staf. Om deze functie te kunnen uitoefenen is het belangrijk dat je nauwkeurig en ordelijk bent en een echte hands-on mentaliteit hebt. Enorm belangrijk is dat je beseft dat zaken die worden besproken in de kleedkamer ook daadwerkelijk alleen in de kleedkamer blijven en je zorg draagt dat alles tot in de puntjes ie geregeld.

Dit vraagt FC Volendam:

• Beschikbaar tijdens elke wedstrijddag, thuis- en uitwedstrijden

• Ook buiten de wedstrijddag beschikbaar zijn om allerlei zaken die te maken hebben met materiaal / was op orde te maken.

• Je bent verantwoordelijk voor het drukwerk van wedstrijd- en trainingskleding.

• Na afloop van elke wedstrijd verzorg jij in het stadion de was, zodat de selectiespelers de dag na de wedstrijd direct kunnen trainen.

• Een flexibele houding, gericht op de onvoorspelbaarheden die komen kijken bij de voetballerij.

• Gestructureerde, organisatorische, professionele en tevens sociale manier van werken. Je bent onderdeel van een team waar jij een belangrijke bijdrage aan levert.

• Je houdt contact met de andere wascollega’s, bijvoorbeeld rond Jong FC Volendam.

• Goed om kunnen gaan met discrete informatie

• Liefde voor je werk en de club

• +/- zestien uur per week beschikbaar

Dit biedt FC Volendam:

• Je ontvangt een netto en onbelaste vrijwilligersvergoeding

• Je maakt onderdeel uit van de staf van FC Volendam, inclusief mogelijke activiteiten.

• Een gezellige jaarlijkse vrijwilligersavond

• Diverse extra’s die horen bij je functie

• Personeelskorting voor kleding

Solliciteer!

Zie jij in deze functie een mooie uitdaging en wil je solliciteren? Mail dan jouw motivatiebrief + CV naar nick.venema@fcvolendam.org.