Vacature: Stewards gezocht?

• woensdag, 23 jun 2010
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam is op zoek naar correcte, gemotiveerde en doortastende STEWARDS (M/V).

De steward is bij de wedstrijden van FC Volendam de persoon, die toeziet op de handhaving van geldende regels en in voorkomende gevallen weet op te treden. Verder is de steward dé servicemedewerker voor de supporters van FC Volendam en bezoekende clubs om deze, gedurende de wedstrijd in het KRAS-stadion, een zo prettig en sportief mogelijk verblijf te bieden. Minimale leeftijd voor deze functie is 18 jaar. Voor de geschiktheid tot steward zal een certificaat dienen te worden behaald. Hiervoor zullen een 4-tal instructie-avonden dienen te worden bijgewoond. Na behalen van het certificaat zal men tegen een vrijwilligersvergoeding worden ingezet als STEWARD FC VOLENDAM.

Voor aanmelding en/of verdere vragen kan men contact op nemen met de stewardcoördinator FC Volendam Peter Lankamp tel. 06 21521074 of email plankamp@hotmail.com