Vacature: versterk het commerciële team als Accountmanager buitendienst

• dinsdag, 28 mei 2024

De commerciële afdeling bij FC Volendam maakt mooie stappen. De club blijft sterk verankerd binnen de lokale samenleving en spreidt daarnaast zijn vleugels verder uit. De nieuwe fundering die is gelegd binnen het commerciële team is stevig en biedt stabiliteit voor de toekomst. Met nazorg voor bestaande relaties en ruimte voor nieuwe samenwerkingen groeit de club gestaag. Om deze groei uit te bouwen wil FC Volendam het commerciële team versterken met een commerciële buitendienstmedewerker. Bij voorkeur uit de regio Noord Holland. FC Volendam zoekt per direct een fulltime Accountmanager buitendienst, m/v.

Als Accountmanager buitendienst ben je lid van het commerciële team van FC Volendam. Je bent commercieel gedreven, houdt van aanpakken, kent de Volendamse mentaliteit en weet het verhaal van FC Volendam op creatieve wijze om te zetten naar commerciële kansen en je zorgt voor nieuwe leads. Je bouwt relaties op met nieuwe businessclubleden, verzorgt op gepaste manier het klantcontact en zet leads om in samenwerkingen die voor beide partijen voordeel opleveren. Daarnaast ben jij iemand die bij elke afspraak gaat voor een betere deal voor de club.

Wie ben jij?

• Ervaring in relatiebeheer en het doen van (telefonische) acquisitie;
• Communicatief vaardig en een actieve sparringpartner;
• Géén 9/5-mentaliteit;
• Vaardig in onderhandelen;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Initiatiefrijk en proactief;
• Stressbestendig;
• Bekend met Microsoft Office software (Word, Excel, Outlook);
• Affiniteit met voetbal is een pré;
• Beschikbaar in de avond bij thuiswedstrijden (verplicht);
• Bij voorkeur woonachtig in Volendam of in de nabije omgeving van het dorp;
• In het bezit van een rijbewijs.

Dit kun je verwachten van FC Volendam

Je wordt bij FC Volendam onderdeel van een relatief jong en ambitieus team dat elke dag hard werkt om de club naar een hoger plan te tillen. Binnen het commerciële team van FC Volendam werk je intensief samen met jouw directe collega’s en krijg je veel eigen verantwoordelijkheid. Er is ruimte om eigen initiatieven aan te dragen en deze te ontplooien. Daarnaast heeft FC Volendam goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een marktconform salaris.

Interesse? Stuur een mail en wij reageren snel!

Heb je interesse om deze uitdaging bij FC Volendam aan te gaan? Of wil je meer weten over de mogelijkheden? Stuur dan een mail naar Seger Wagenaar via seger.wagenaar@fcvolendam.org.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.