Vacature: Verzorger jeugdelftallen FC Volendam

• woensdag, 14 sep 2022

FC Volendam is op zoek naar twee wedstrijdverzorgers voor de jeugdteams. Je begeleidt spelers van de jeugd van FC Volendam rondom de wedstrijd. Daarmee lever jij een wezenlijke bijdrage aan de ambities van FC Volendam. Zie jij jezelf als geschikte kandidaat voor deze functie? Lees dan deze vacature goed door.

Sinds Wim Jonk en zijn staf aan het roer staan in het Kras Stadion is het topsportklimaat nog verder verbeterd dan voorheen. Onderdeel van de topsportklimaat zijn verzorgers die onze (jonge) atleten zorgende hulp kunnen bieden en helpen bij hun herstel. FC Volendam is op zoek naar nieuwe professionals die de club kunnen helpen met het bereiken van hun doelen. Ook op het verzorgende vlak.

Je begeleidt spelers van de jeugd van FC Volendam rondom de wedstrijd. Daarmee lever jij een wezenlijke bijdrage aan de ambities van FC Volendam. De jeugd van FC Volendam is de kweekvijver van talent voor het beloftenelftal en de hoofdmacht. De toepassing van jouw expertise, in samenspraak met het performance team, kan hét verschil maken in de wereld van topsport.

Wie zoeken wij?

• Ervaring in fysiotherapie of Sportverzorging is een pre
  • Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen tot wedstrijdverzorger van het hoogste niveau
  • Je bent stressbestendig
  • Je bent flexibel
  • Je kan goed functioneren in een team
  • Je hebt affiniteit met (betaald) voetbal

Wat bieden wij jou?

• Een unieke werkervaring in het (betaald) voetbal
  • Een vrijwilligersvergoeding
  • Een unieke kans jezelf door te ontwikkelen in samenwerking met het performance team
  • Doorgroeimogelijkheden

Interesse? Stuur een mail!

Ben jij degene die ervoor zorgt dat al onze (jeugd)spelers zich maximaal en fit kunnen ontwikkelen en ambieer jij het om jezelf te ontwikkelen tot top-wedstrijdverzorger? Stuur dan jouw reactie naar info@fcvolendam.org t.a.v. F. De Boer. Voeg hierbij je CV en motivatiebrief toe. Tot snel!