Vacature: wedstrijdverzorger van Jong FC Volendam

• donderdag, 30 jul 2020

Heb jij affiniteit met topsport en de ambitie om je als wedstrijdverzorger op het hoogste niveau te ontwikkelen? Dan is FC Volendam voor jou de ideale werkplek voor gemotiveerde professionals. Het Nieuwe Oranje zoekt voor de wedstrijden van Jong FC Volendam een wedstrijdverzorger.

Sinds ruim een jaar waait er een frisse wind door de gangen van het Kras Stadion. Sinds die tijd staat Wim Jonk als trainer aan het roer. De voetbalorganisatie wordt ondersteund door een team van professionals. Het team is altijd op zoek naar ambitieuze talenten die in een professionele omgeving een bijdrage leveren en in zichzelf willen investeren.

Je begeleidt spelers van Jong FC Volendam rondom de wedstrijd. Daarmee lever jij een wezenlijke bijdrage aan de ambities van FC Volendam om binnen afzienbare tijd in de Eredivisie te voetballen. Want Jong FC Volendam, spelend in de Tweede Divisie, is de kweekvijver van talent voor de hoofdmacht. De toepassing van jouw expertise, in samenspraak met het performance team, kan hét verschil maken in de wereld van topsport. Tevens ben je aanwezig bij alle wedstrijden die Jong FC Volendam speelt in deze zeer interessante competitie

Interesse? Mail!

Heb je interesse om ons team te versterken? Of wil je meer weten over de mogelijkheden? Stuur dan je motivatie en CV naar info@fcvolendam.nl.