Van Donge & De Roo nieuwe shirtsponsor

• dinsdag, 02 sep 2014

Van Donge & de Roo is de komende vier wedstrijden shirt sponsor van FC Volendam. Dit succesvolle bedrijf in shipping uit Rhoon voelt zich thuis bij het succes van FC Volendam. ‘Ze voelen zich sterk verbonden met Volendam. De mentaliteit van hard werken en ambitie zien ze terug in hun eigen bedrijf. En FC Volendam vormt voor hen het hart van de Volendamse cultuur’, aldus Wim Biesterveld, algemeen directeur van FC Volendam.

Verder is de Van Donge & De Roo Groep al vier jaar actief als sponsor van voetbalvereniging FC Volendam, naamgever van de toren aan de noordzijde van het stadion van FC Volendam en betrokken bij het project Uniek Volendam.

Van Donge & De Roo Groep gevestigd in Rhoon biedt sinds 1977 als een van de Rotterdamse toonaangevende havenbedrijven in expeditie en transport, wereldwijde logistieke diensten aan. Het wereldwijde netwerk van agenten, in combinatie met uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van zee, lucht, weg, spoor, binnenvaart bieden alle oplossingen in wereldwijd transport.

Een shirtsponsor voor een heel seizoen is moeilijk te vinden. Iets waar overigens alle clubs mee kampen. Daarom moest FC Volendam een list vinden. En creatief als ze zijn, heeft FC Volendam die gevonden in de vorm van een tijdelijk shirtsponsorschap. Wim Biesterveld: ‘We bieden bedrijven een pakket aan waar shirtbedrukking voor vier wedstrijden deel van uitmaakt. Maar ook 10 business seats achter glas, ledboarding, 10 couverts per wedstrijd in ons restaurant, 4 uitnodigingen voor het Gala en natuurlijk krijgt men het shirt en een elftalfoto ingelijst voor in het kantoor. Kortom: een prachtig pakket voor een betaalbare prijs.’

Wilt u Van Donge & De Roo opvolgen? Neem dan contact op met Arie Obdam (arie.obdam@fcvolendam.org) of Klaas Schilder (klaas.schilder@fcvolendam.org).